مجهز شدن جدیدترین نسخه اندروید به هوش مصنوعی

مجهز شدن جدیدترین نسخه اندروید به هوش مصنوعی

به گزارش وب كنفرانس گوگل اعلام نموده است كه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به android Pie از فناوری هوش مصنوعی بیش ترین بهره را برده است.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، هفته گذشته بود كه شركت گوگل از جدیدترین نسخه سیستم عامل مخصوص گوشیهای هوشمند یعنی اندروید ۹.۰ موسوم به اندروید پای به صورت رسمی رونمایی نمود تا شركت های تولیدكننده موبایل بتوانند با توسعه و تطابق آن با گوشیهای هوشمند خود در اسرع وقت دستگاه های الكترونیكی و محصولات خویش را به اندروید ۹.۰ ارتقاء داده و به روزرسانی كنند.

البته گوشیهای گوگل كه سری «پیكسل» نام دارند، همواره از اولین گوشیهایی هستند كه به جدیدترین نسخه از اندروید مجهز می شوند. برندهای تكنولوژی و شركت های تولیدكننده موبایل در سراسر جهان كه از سیستم عامل اندروید برای پلتفرم گوشیهای خود استفاده می نمایند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه های جدید اندروید توسط گوگل بعنوان شركت توسعه دهنده این سیستم عامل، نسخه های دریافتی را با عنایت به نیاز و قابلیت های گوشیهای هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی كرده و سپس آن را به صورت همگانی در دسترس عموم كاربران گوشیهای موردنظر قرار داده و منتشر كنند.

حالا به نظر می آید كه گوگل با بیشترین بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی، به كاربران این امكان را می دهد تا به فعالیت های خود بپردازند و اندروید هم به آن ها پیشنهادات هوشمندانه ای دهد.



 

1397/05/23
14:19:08
5.0 / 5
5049
تگهای خبر: سیستم عامل , شركت , كاربر , گوشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری