جهرمی مطرح كرد؛

حل مشكل كیفیت اینترنت خبرگزاریها، مشاركت وزارت ارشاد و ارتباطات

حل مشكل كیفیت اینترنت خبرگزاریها، مشاركت وزارت ارشاد و ارتباطات

وب كنفرانس: وزیر ارتباطات اظهار داشت: خبرگزاری ها و خبرنگاران می توانند اطلاعاتشان را با استفاده از وزارت ارشاد برای حل مشكلات كیفیت اینترنت به وزارت ارتباطات ارسال نمایند.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی در زمینه كیفیت عرضه خدمات اینترنتی و شكایات مردمی در این حوزه، اظهار داشت: برای خبرگزاری ها و خبرنگاران تسهیلاتی از جانب وزارت ارشاد فراهم آمده است و این افراد می توانند اطلاعاتشان را با استفاده از وزارت ارشاد برای حل مشكلات كیفیت اینترنت به وزارت ارتباطات ارسال نمایند. وی با اشاره به اینكه كیفیت سرویس، بخشی از حق الناس است و برهمین اساس به صورت جدی پیگیر بهبود كیفیت اینترنت هستیم تا به سرانجام مطلوب برسد، اضافه كرد: مردم هم می توانند با استفاده از ۱۹۵ نظرات خویش را درباره مشكلات اینترنتی به ما اعلام كنند. وزیر ارتباطات خاطرنشان كرد: سازمان تنظیم مقررات با همكاری شركت ارتباطات زیرساخت و همه اپراتورها در حال حل مشكل هستند و كسب وكارها، مجموعه های خبری، بازی های كامپیوتری جزو گروه هایی هستند كه مشكلات آنها در دست بررسی می باشد و بهبودهای خوبی هم حاصل شده است. امیدواریم در طول مدت كوتاهی رضایت مشتركان فراهم گردد. جهرمی ادامه داد: سرویس های داخلی كه مسیریابی آنان از داخل دچار مشكل شده بود با تشكیل كارگروهی مشكلاتشان هدایت شد و از مردم و كسب وكارهای كوچك تقاضا داریم با بیان مشكل خود با جزئیات به ایمیلی كه شركت ارتباطات زیرساخت به آدرس help@tic.ir فراهم آورده است، اطلاعات خویش را برای رفع مشكل ارسال نمایند.

1397/03/11
23:53:10
5.0 / 5
4659
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری