اسنپ چت قابلیت جدید به استوری هایش می افزاید

اسنپ چت قابلیت جدید به استوری هایش می افزاید

وب كنفرانس: اپلیكیشن اسنپ چت از این پس به كاربرانش اجازه می دهد در استوری ها دوستان و افراد مورد نظرشان را تگ كنند.



به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، یكی از بزرگ ترین رقبای شبكه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر، اپلیكیشن اسنپ چت بوده كه توانست در سال های اخیر تعداد كثیری از كاربران و طرفداران شبكه های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس بوك را به خود جذب نماید.

اسنپ چت (snapchat) كه یك برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلتفرم گوشیهای هوشمند است و اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم كاربران قرار گرفت، به كاربران امكان می دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن ها را ویرایش كنند. اما یكی از بارزترین قابلیت های این شبكه اجتماعی، استوری است كه دقیقا مشابه استوری های اینستاگرام، تنها در مدت زمان كوتاهی برای كاربران قابل مشاهده می باشد.

اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی كه با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت های جدیدی به امكانات كنونی خود اقدام می كند. حالا یكی دیگر از این قابلیت ها آن است كه كاربران اسنپ چت قادر خواهند بود دوستان و افراد مورد نظرشان را در استوری های خود تگ كنند. این بدان معناست كه نام و آدرس كاربری اسنپ چت آن ها به صورت گزینه ای كه قابلیت كلیك مستقیم را داراست، برروی عكس و ویدیوهای استوری اضافه می گردد. این قابلیت به صورت آزمایشی به این شبكه اجتماعی افزوده شده و هم اكنون تعداد كاربران معدود و داوطلبی قادر خواهد بود به آن دسترسی یابند.

كاربران اسنپ چت می توانند با تایپ كردن علامت و نشانه @ نام و آدرس كاربری دوستان خویش را سرچ كرده، بیابند و تایید كنند تا برروی استوری آنها قابل مشاهده گردد.




1396/12/19
22:18:11
5.0 / 5
4835
تگهای خبر: اپل , شبكه اجتماعی , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری