وزیر ارتباطات: ارسال پیامك های تبلیغاتی ممنوع می باشد

وزیر ارتباطات: ارسال پیامك های تبلیغاتی ممنوع می باشد

وب كنفرانس: وزیر ارتباطات اظهار داشت: اگر یك اپراتور علاقه داشته باشد پیامكهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال نماید باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامكها را بفرستد.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد: با تنظیم مقررات برای پیامكهای تبلیغاتی، این پیامكها به ۲ دسته كلی و ۶ زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شد و در این قوانین اپراتورها تكالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می دهند كسب و كار مشروع خویش را داشته باشند.
وی اظهار داشت: طی یك سال قبل حجم خیلی از فعالیت ها در بخش توسعه روستایی انجام شده و خدمات ارتباطی هزار و ۳۰۰ روستای استان خراسان رضوی تا آخر امسال به بهره برداری می رسد.
جهرمی خاطرنشان كرد: ۵۰۰ روستای این استان طی دهه فجر و ۹۰۰ روستا تا آخر سال جاری به ۲ شبكه اپراتور همراه دسترسی كامل خواهند داشت.
وی اضافه كرد: پس از تهران دومین پارك فناوری در مشهد افتتاح می گردد كه در كنار پارك علم و فناوری دانشگاه مشهد به تكمیل زنجیره اشتغال جوانان كمك می نماید.



1396/11/06
19:19:09
5.0 / 5
4828
تگهای خبر: ارتباطات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری