سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران اعلام كرد؛

ارائه تسهیلات حمایتی به شرکتهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ

ارائه تسهیلات حمایتی به شرکتهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ

وب کنفرانس: شرکت های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای در صورت تمایل می توانند 70 درصد هزینه های حضور در نمایشگاه الکامپ را بصورت وام تا سقف 500 میلیون تومان دریافت نمایند.



به گزارش وب کنفرانس به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، پیرو توافق با «صندوق پشتیبانی از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا)»، شرکت های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای (شرکت های صنایع پیشرفته یا دانش بنیان) که در نمایشگاه الکامپ حضور خواهند داشت، در صورت تمایل می توانند ۷۰ درصد هزینه های نمایشگاهی را بصورت وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان از صندوق مذکور دریافت نمایند.
شرکت های عضو باید اطلاعات کامل و درخواست خودرا به دبیرخانه سازمان بوسیله نشانی ایمیل Info@tehrannsr.org ارسال نمایند. متعاقباً معرفی نامه به آدرس ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد. سپس با مراجعه به پورتال صندوق صحا به آدرس www.airdfh.ir، باید درخواست خودرا ثبت و معرفی نامه و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.
لازم به ذکر است تمام این پروسه باید تا پیش از شروع نمایشگاه الکامپ صورت گیرد تا در صورت وجود مانع، زمان کافی برای رفع اشکال وجود داشته باشد. بمنظور راهنمایی و تسهیل در پروسه ثبت درخواست در پورتال صندوق صحا، فایل راهنما به پیوست این خبر درج شده است.


منبع:

1403/03/18
12:23:09
5.0 / 5
212
تگهای خبر: پشتیبان , تحقیقات , رایانه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری