گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت

گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت

وب کنفرانس: گوگل اعلام نمود دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان ارائه می کند تا بطور خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سراسر خدمات شرکت های اجتماعی برقرار شود.


به گزارش وب کنفرانس به نقل از رویترز، هوش مصنوعی در ماه های اخیر صنعت فناوری را در قبضه خود گرفته است. دراین میان گوگل و شرکتهای دیگر چت بات های نوینی ابداع نموده اند که می توانند در محاورات به کاربران پاسخ دهند. همینطور هوش مصنوعی برای سرویس رسانی به آگهی دهندگان استفاده شده که همین مساله به درآمدزایی شرکت کمک می نماید. هرچند گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی برای آگهی دهندگان را معرفی کرده بود، اما حالا این فناوری را به کار می گیرد تا به برندها کمک نماید به اهداف دقیق تری برای تبلیغاتشان دست یابند. یکی از خصوصیت های جدید «Demand Gen» نام دارد و از هوش مصنوعی برای قرار دادن آگهی تصویری و ویدئویی سفارش دهنده در سرتاسر محصولات گوگل مانند جی میل، یوتیوب و غیره استفاده می نماید. بدین سان نیازی نیست آگهی دهندگان در رابطه با مکان قرار گرفتن محتوای خود زیاد فکر کنند و در عوض فناوری این کار را انجام می دهد. خصوصیت دوم از هوش مصنوعی برای قرار گرفتن تبلیغ در بهترین مکان مورد نظر استفاده می نماید و هدف هم به حداکثر رساندن بازدیدها از ویدئو آگهی است. تست های اولیه نشان داده است آگهی ویدئویی برندهای مختلف ۴۰ درصد بیشتر مشاهده شد. با استفاده از هوش مصنوعی، برندها می توانند روی استراتژی بازاریابی شان بیشتر تمرکز کنند.


منبع:

1402/03/26
21:06:03
5.0 / 5
324
تگهای خبر: سرویس , شركت , فناوری , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری