ابزارهای درآمدزایی جدید به اینستاگرام و فیسبوک افزوده شد

ابزارهای درآمدزایی جدید به اینستاگرام و فیسبوک افزوده شد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا از عرضه راه های بیشتر برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیسبوک اطلاع داد و برخی از ابزارهای درآمدزایی فعلی را توسعه بخشید.



به گزارش وب کنفرانس به نقل از ایسنا، زاکربرگ همین طور اعلام نمود برای اینکه پول بیشتری به دست تولیدکنندگان محتوا برسد، مِتا رویدادهای آنلاین پولی، اشتراک هواداران، بج ها و محصولات خبری مستقل رایگان را برای تولیدکنندگان محتوا تا سال ۲۰۲۴ حفظ خواهدنمود. این شرکت قبل از این اعلام نموده بود تا سال ۲۰۲۳ این امکانات در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار خواهند داشت.

زاکربرگ اعلام نمود مِتا، مکان مشخصی را در اینستاگرام آزمایش می کند که برندها می توانند تولیدکنندگان محتوا را در آنجا کشف کنند و این تولیدکنندگان برای محتوای خود پول دریافت نمایند. این بازار تولیدکننده محتوا، به برندها امکان می دهد فرصتهای همکاری جدید را به اشتراک گذارند. به محض اینکه برندی، یک تولیدکننده محتوا پیدا کند که می خواهد با برند مذکور همکاری کند، می توانند پروژه ای را با جزییاتش در اختیار آنها قرار دهد. مِتا اعلام نمود یک پوشه پیام رسانی همکاری در بخش پیامهای مستقیم (DM) اینستاگرام خواهد بود که تولیدکنندگان محتوا و برندها می توانند پیشنهادها و پروژه های خودرا در آنجا فیلتر کنند.

اقدام مِتا در ایجاد بازار برای تولیدکنندگان محتوا، مشابه "بازار تولیدکننده محتوای تیک تاک" خواهد بود که پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر داخلی این اپلیکیشن ویدیویی است. روشن است که بازار تولیدکننده محتوای مِتا قسمتی از تلاشهای مداوم این شرکت در رقابت با تیک تاک و جذب شمار بیشتری از تولیدکنندگان محتوا به پلت فرم خود است.

مِتا اشتراکهای هم کنش پذیری راه اندازی خواهدنمود که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد به مشترکان پولی خود در پلتفرمهای خود، امکان دسترسی به گروههای فیسبوک اشتراکی را فراهم آورند. این شرکت اعلام نموده که این گروههای انحصاری، اولین سرمایه گذاری مِتا در ابزارهای درآمدزایی هم کنش پذیر برای تولیدکنندگان محتوا هستند که به تولیدکنندگان محتوا امکان می دهد پول از طرفداران خود در پلتفرمهای دیگر، دریافت نمایند و به قابلتیهای انحصاری در فیسبوک دسترسی پیدا کنند.

زاکربرگ اعلام نمود شرکت مِتا، دسترسی به برنامه "فیس بوک ریلز پلی بونس" را برای تولیدکنندگان محتوای بیشتری در فیسبوک باز می کند و به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد اینستاگرام ریلز خودرا در فیسبوک هم منتشر نموده و از آن درآمدزایی کنند. برنامه "فیس بوک ریلز پلی بونس"، قسمتی از صندوق تولیدکننده محتوا یک میلیارد دلاری مِتا است.

از هفته آتی، تولیدکنندگان محتوا در آمریکا اگر بیش از پنج ریلز ساخته باشند و این ویدئوها در ۳۰ روز گذشته مجموعا ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشند، می توانند برای برخورداری از برنامه "فیس بوک ریلز پلی بونس" درخواست کنند.

زاکربرگ اعلام نمود مِتا اقلام مجازی "فیس بوک استارز" که به طرفداران اجازه می دهد از تولیدکنندگان محتوای محبوب خود حمایت کنند، را برای همه تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط می گشاید. از هفته جاری تولیدکنندگان محتوایی که حداقل هزار هوادار در ۶۰ روز گذشته داشته باشند، واجد برخورداری از این طرح خواهند بود. تولیدکنندگان محتوا باید در منطقه ای باشند که استارز قابل دسترس است و مطابق با سیاستهای درآمدزایی و درآمدزایی محتوای مِتا عمل کنند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، همین طور مِتا درحال تست NFT خود در اینستاگرام است تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری در سراسر جهان بتوانند NFT خودرا در اینستاگرام نمایش دهند. بلاک چینهای تحت پشتیبانی برای نمایش NFT در اینستاگرام، اتریوم و پلی ژن هستند و پشتیبانی برای فلو و سولانا به زودی اضافه خواهد شد. فیسبوک همین طور درحال آزمایش است تا به تولیدکنندگان محتوا اجازه دهد بین اینستاگرام و فیسبوک پست کنند. مِتا همین طور NFT ها در اینستاگرام را با SparkAR تست خواهدنمود.





منبع:

1401/04/01
14:34:06
5.0 / 5
423
تگهای خبر: آنلاین , اپل , پشتیبان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری