ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف كنندگان را دریافت كرد

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف كنندگان را دریافت كرد

وب کنفرانس: ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل این تندیس را دریافت می کند.


به گزارش وب کنفرانس به نقل از مهر، بامداد امروز، سه شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تعدادی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و تعدادی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شد. مراسم روز ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، ۹ اسفند هر سال، بعد از ارزیابی شرکت های مختلف در زمینه‌ی رعایت حقوق مصرف کنندگان، طی همایشی توسط وزارت صمت برگزار و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، به شرکت های برتر دراین زمینه اهدا می شود. اعطای تندیس های نوزدهمین دوره‌ی این ارزیابی، مربوط به سال ۱۳۹۸، بعد از اتمام ارزیابی توسط تیم های داوری، به سبب شرایط کرونائی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد. ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن هم راه است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شده است.
در این مراسم، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اشاره کرد: تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، هر سال طی یک همایش اهدا می شد و امسال باتوجه به شرایط کرونائی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکت های برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا نماییم و در این راستا، ایرانسل اولین شرکتی است که این تندیس را دریافت می کند. تابش همین طور با اشاره به رشد مصرف دیتا در وضعیت کرونائی، بر لزوم افزایش کیفیت خدمات شرکتها باتوجه به این شرایط، تاکید کرد. مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم طی سخنانی اشاره کرد: امسال رشد مصرف دیتا در شبکه‌ی ایرانسل، تقریباً ۸۵ درصد افزایش داشته، در صورتیکه روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتاً سنگینی در این راستا انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت دراین زمینه، برای کمک به توسعه‌ی تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… تشکر کنم. عباسی آرند اضافه کرد: با رشد چشم گیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعه‌ی شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله می توان به راه اندازی جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب العبور کوهستانی اشاره نمود. مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: الان در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند. در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، بوسیله رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه را نیز فراهم نموده و سایر اپراتورها هم متقابلاً این اقدام را انجام داده اند که موجب افزایش سطح پوشش شبکه شده است.
مهندس علیرضا مهری، معاون فروش و توزیع ایرانسل نیز با اشاره محدودیت های موجود به سبب شرایط کرونائی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و پیچیدگی های ناشی از آن در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مناسب به مشترکان، اقدامات ایرانسل در بهبود روند عرضه‌ی محصولات و خدمات ایرانسل و نیز فرایندهای خدمات بعد از فروش به مشترکان را تشریح نمود. همین طور مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران اشاره نمود و اظهار داشت: این دوره، شاید سخت ترین دوره‌ی زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ برای اینکه دغدغه‌ی اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان است و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است. تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، برمبنای مفاد آئین نامه‌ی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و به استناد مصوبه‌ی شورای سیاست گذاری مستقر در سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بعد از اتمام ارزیابی توسط تیم های داوری در اسفند ماه ۱۳۹۸، به شرکت های واجد شرایط تعلق گرفت و به سبب لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است. ایرانسل قبل از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد پشتیبانی از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرده بود.


منبع:

1399/09/26
13:27:15
5.0 / 5
1091
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , پشتیبان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری