ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

رئیس سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان طی نامه ای به مدیران عامل شركت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شكلی و قیمت بسته های اینترت را مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳ تیرماه اجرا كنند.


به گزارش وب کنفرانس به نقل از ایسنا، پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه طی هفته گذشته در مورد تغییر روش فروش، حذف بعضی از بسته ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، عباس تابش طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترت مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳ تیرماه اصلاح کنند و از راه خبرگزاری ها و جراید کثیرالانتشار درباره آن به مشترکین خود اطلاع رسانی کنند.
تابش همینطور به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی اخطار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، مبحث در قالب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
به گزارش وب کنفرانس به نقل از ایسنا، از نیمه تیرماه سالجاری، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته های اینترنتی در اپراتورهای همراه اطلاع داده و نسبت به آن اعتراض کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها اخطار داد که باید ظرف ۱۰ روز رفع اثر کنند در غیر این صورت وارد کمیته جرائم می شوند. وی همینطور از ارجاع، این مورد به سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی اطلاع داد.
ساعاتی پیش هم معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به علت برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از جانب اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، اطلاع داد.




منبع:

1399/04/30
14:21:31
5.0 / 5
2589
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات سیار , ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری