آذری جهرمی اعلام كرد:

كوشش برای عرضه خدمات مالی در پلدختر، از سر گیری خدمات پست بانك

كوشش برای عرضه خدمات مالی در پلدختر، از سر گیری خدمات پست بانك

به گزارش وب كنفرانس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینكه تا آخر امشب همه سایت های اضطراری شهرستان پلدختر در مدار قرار می گیرند، اظهار داشت: پست بانك امروز عرضه خدمات خویش را از سر می گیرد.



به گزارش وب كنفرانس به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه تا آخر امشب همه سایت های اضطراری شهرستان پلدختر در مدار قرار می گیرند و تماس ها براحتی برقرار می شود، اظهار داشت: پست بانك امروز به عرضه خدمات خویش را از سر می گیرد و با آمدن پست بانك، مابقی بانك ها هم پای كار بیایند تا خدمات مالی و كسب وكار به قسمت هایی كه امكان دارد برگردد.
آذری جهرمی افزود: شهرستان پلدختر با فیبرنوری به خوزستان متصل شده و علاوه بر آن تجهیز بالن ارتباطی هم از بامداد امروز شروع شده است.
اختصاص دفتر ویژه برای خبرنگاران در پلدختر
وی با اشاره به اختصاص دفتر ویژه خبرنگاران در شهرستان پلدختر اضافه كرد: خدمات بانكی برای تبادلات مالی باید صورت گیرد برای این منظور ۲۰ ارتباط ماهواره ای بوجود آمده و تا ساعتی دیگر هم پست بانك به شبكه متصل می شود و به چرخه فعالیت می آید كه بدین ترتیب ۱۳ شبكه بانكی در منطقه شرقی شهر می توانند خدمات ارائه نمایند.
وی افزود: ضمن اینكه به علت قطع پایانه های پرداخت فروشگاه ها، با هماهنگی انجام شده با بانك پارسیان امروز ۲۰۰ دستگاه بی سیم این درگاه ها، بین فروشگاه های شهر پخش می شود تا خدمات مالی و كسب و كار به شهر برگردانده شود و تلاش می نماییم مابقی درگاه های پرداخت را هم از راه سایر بانك ها تهیه و به فروشگاه ها و مراكز خرید برسانیم.
حضور رئیس مجلس در منطقه تقویت دولت است
نماینده دولت در استان لرستان همینطور در مورد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه دیشب ستاد مدیریت بحران استان لرستان اظهار نمود: حضور نمایندگان و رئیس مجلس در جلسات نه تنها تضعیف دولت نیست بلكه تقویت به حساب می آید چراكه دولت فراتر از نظام بودجه ای كشور نمی تواند كاری پیش برد و بودجه باید به تصویب مجلس برسد. این رو بزرگترین مساله بحث اعتبارات و تأمین اعتبارات است و دیدن سطح خسارات و درك مستقیم رئیس مجلس از حجم خسارات در تصویب لوایح و تأمین اعتبارات بسیار مؤثر است.
آذری جهرمی با اشاره به اینكه حجم و وسعت خسارات بسیار بالا و جنس خسارات هم متفاوت و تكان دهنده است، خاطرنشان كرد: كارهای اساسی بخش جاده ای زمان بر و در اولویت قرار دارد و اصلاح مسیر آبی پلدختر منوط به اجرای بخشی از جاده است.
زیرساخت های ارتباطی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دید
وزیر ارتباطات با اشاره به اینكه برق برخی مناطق وابسته به جاده است، اظهار نمود: بحث تأمین اعتبارات سیل زدگان، اطمینان خاطر به مردم و كشاورزان داده شده است و باید برای این منظور از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده گردد.
به گفته وی زیرساخت های ارتباطی در كشور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده اند كه بیشترین حجم خسارات در استان لرستان رخ داده است.

1398/01/16
18:08:03
5.0 / 5
4392
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری