مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت:

آخرین وضعیت ارتباطات حجاج ایرانی، نرخ و كیفیت مكالمات مناسب می باشد

آخرین وضعیت ارتباطات حجاج ایرانی، نرخ و كیفیت مكالمات مناسب می باشد

وب كنفرانس: مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: آخرین گزارشها از وضعیت كیفیت ارتباطات حجاج ایرانی زائر بیت الله الحرام نشان داده است كه ارتباطات زائران با كیفیت مناسب دسترسی و نرخ قابل قبول برقرار است.


صادق عباسی شاهكوه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت برقراری ارتباطات حجاج ایرانی در روزهای حج تمتع اظهار داشت: گزارشها نشان داده است هیچ مشكلی در ارتباطات حجاج ایرانی دیده نمی گردد و ارتباطات با كیفیت مناسب برقرار است. مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت با اشاره به مذاكراتی كه پیش از آغاز ایام حج تمتع ۹۷ با اپراتورهای عربستانی برای برقراری ارتباطات صورت گرفته است، اضافه كرد: مطابق با هماهنگیهای صورت گرفته، تمامی تلاش این است كه تا جای ممكن ارتباطات حجاج به خوبی تامین گردد. وی با اشاره به اینكه تا این لحظه در این خصوص مشكلی گزارش نشده است، افزود: با توافقات صورت گرفته با اپراتورهای داخلی و عربستانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم، وضعیت نرخ مكالمات و دسترسی به ارتباطات هم قابل قبول است و از نظر ظرفیت شبكه هم با مشكلی مواجه نشده ایم. عباسی شاهكوه تصریح كرد: نرخ مكالمات حجاج ایرانی در روزهای حج امسال نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است. به گزارش وب كنفرانس به نقل از مهر، حجاج ایرانی در روزهای حج سال قبل بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مكالمه برقرار كردند.

1397/05/13
14:45:55
5.0 / 5
69
تگهای خبر: ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری