مدیرعامل مخابرات اعلام كرد؛

عملیات كابل برگردان مخابراتی در روزهای نوروز ممنوع گردید

عملیات كابل برگردان مخابراتی در روزهای نوروز ممنوع گردید

وب كنفرانس: مدیرعامل شركت مخابرات از ممنوعیت هرگونه عملیات برگردان در نوروز اطلاع داد و اظهار داشت: در صورت ضرورت در مناطق با بار ترافیكی بالا، افزایش پهنای باند و راه اندازی سایت های سیار پیش بینی شده است.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمجید صدری درباره تمهیدات ویژه این شركت در بخش های ستادی و استان ها در روزهای تعطیلات نوروزی اظهار داشت: بهینه سازی و افزایش ظرفیت ترافیكی در نقاط پرتردد و آماده باش كلیه حوزه های فنی و غیر فنی به منظور حفظ پایداری شبكه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در تمام مناطق مخابراتی، از مهم ترین برنامه های شركت مخابرات در این ایام است. وی با اشاره به اینكه افزایش بار ترافیكی در مناطق مسافرپذیر در روزهای تعطیلات، به كنترل صحیح و دقیق وضعیت ارتباطی استان ها و پیش بینی تمهیدات لازم در این ایام نیاز دارد، اضافه كرد: افزایش كاركرد واحد امور مشتریان در مراكز منتخب و افزایش ظرفیت شبكه تلفن همراه به تناسب رشد ترافیك كه در روزهای نوروز به صورت پویا انجام می شود، ازجمله برنامه های مجموعه مخابرات در سراسر كشور به منظور تسهیل برقراری ارتباطات در ایام سال نو است. صدری اظهار نمود: در بخش های مربوط به تجاری و امور مشتریان، برقراری كشیك های نوروزی كاركنان مركز تماس ۲۰۲۰، ۲۰۱۰ و تقویت تیم های ارتباطی برای هماهنگی پشتیبانی و خدمات بعد از فروش در سراسر كشور و همینطور عرضه خدمات به صورت حضوری در دفاتر منتخب در روزهای تعطیلات در كل كشور از مهم ترین برنامه های در نظر گرفته شده است. مدیرعامل شركت مخابرات ایران خاطرنشان كرد: همكاری واحد ارتباطات مردمی ۲۰۲۱ در مورد راهنمایی مسافران و زائران در شهرهای زیارتی، تامین نیازهای ارتباطی ستاد سفرهای نوروزی در تمام مناطق مخابراتی و افزایش پایداری و بهینه سازی شبكه در مناطق پرترافیك از دیگر اقدامات مخابرات های مناطق در این ایام است. وی با اشاره به اینكه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down Time در روزهای تعطیلات ممنوع می باشد، توضیح داد: برقراری شیفت نگهداری در حوزه های سوئیچ، پاور، دیتا، شبكه، كابل، انتقال و همراه و معرفی نیروهای on call در مناطق مختلف و همینطور تامین تجهیزات back up با شناسایی های صورت گرفته، همچون موارد اجرایی به منظور حفظ پایداری، تقویت پشتیبانی شبكه و تسهیل در برقراری ارتباطات مسافران نوروزی است. صدری اظهار داشت: پاسخ گویی مركز ۱۱۸ در روزهای نوروز به روال عادی صورت می پذیرد؛ همینطور در مورد برقراری شیفت های فوق العاده، برقراری شیفت جانشین مدیر منطقه در صورت لزوم، برقراری گشت مسیرهای فیبر نوری، نظارت بر عملكرد كاركنان و همینطور كنترل پوشش تلفن همراه و GSM-WLL در نقاط گردشگری، تاریخی و جاده های مواصلاتی، اقدامات و طراحی های لازم در كل كشور انجام شده است. مدیرعامل شركت مخابرات ایران همینطور از پیش بینی افزایش پهنای باند و همینطور راه اندازی سایت های سیار تلفن همراه نسل سوم و چهارم به منظور پوشش كامل نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق با بار ترافیكی بالا، اظهار نمود: نظارت و بازرسی دوره ای و مستمر به منظور حصول اطمینان از عملكرد صحیح درگاه های در رابطه با مشتریان انجام شده و مشتریان می توانند به منظور رفع ایرادات یا خرابی های موردی با مراكز تماس و سامانه های پاسخگویی شركت مخابرات ایران تماس بگیرند. وی اضافه كرد: تاكید و اعلام به دفاتر ارتباطی و كارگزاران روستایی به منظور عرضه خدمات مطلوب به شهروندان و میهمانان نوروزی، انجام گزارش گیری از شرایط ارتباطی استان ها به صورت روزانه و ارتباط مستمر با استانداری، فرمانداری ها و ستاد نوروزی استان در روزهای تعطیلات، از مهم ترین اقدامات مجموعه مخابرات ایران به منظور حفظ پایداری شبكه و عرضه خدمات مطلوب به مشتریان در سراسر كشور است.

1396/12/23
15:25:43
5.0 / 5
248
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری