برای تقویت زیرساخت اقتصاد دیجیتال؛

ایرانسل و بانک ملت بر گسترش همکاری ها تأکید کردند

ایرانسل و بانک ملت بر گسترش همکاری ها تأکید کردند

به گزارش وب کنفرانس، مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک ملت، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، با مدیرعامل ایرانسل ملاقات و گفتگو کردند.


به گزارش وب کنفرانس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، روز گذشته شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، رضا دولت آبادی مدیرعامل، عباس اشرف نژاد قائم مقام مدیرعامل و عضو اجرایی هیئت مدیره بانک ملت و تعدادی از مدیران این بانک، در ساختمان مرکزی ایرانسل، با دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل دیدار و گفتگو کردند. در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند تعاملات موجود، بر هم افزایی در مورد افزایش گستره همکاریهای دوجانبه برای تقویت زیرساخت های اقتصاد دیجیتال و خدمت رسانی بهتر به مردم، تاکید کردند. مدیرعامل ایرانسل در این نشست، با تاکید بر نقش مهم بانک ملت در شبکه بانکی اظهار داشت: بانک ملت یکی از بزرگترین بانکهای کشور است و خوشبختانه شاهد همکاریهای خوبی بین دو مجموعه در زمینه عرضه زیرساخت های دیجیتال به مردم و کسب و کارها هستیم. عباسی آرند ضمن اشاره به سرویس کیف پول سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، با اشاره به اینکه تسهیل فرایندهای مالی، همچون فرایندهای در ارتباط با دریافت و پرداخت وجوه، همچون مهم ترین نیازهای کسب وکارهای دیجیتال است، اضافه کرد: در صورت رفع برخی موانع موجود، ایرانسل، بعنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، آمادگی دارد تا سرویس کیف پول خویش را در اختیار کسب وکارهای مختلف دیجیتال قرار دهد.
مدیرعامل بانک ملت هم در این نشست تاکید کرد: تنها بانک در شبکه بانکی کشور هستیم که بانکداری اسلامی را به صورت کامل پیاده سازی کرده ایم و در این راستا، توفیقات قابل توجهی را به دست آورده ایم. همینطور در زمینه بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتال در سیستم بانکی، اقدامات قابل توجهی توسط بانک ملت انجام شده که مسلماً با همکاری مجموعه ایرانسل که یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تحول دیجیتال در ایران است، امکان عرضه هر چه بهتر این خدمات وجود خواهد داشت. دولت آبادی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در ایجاد زیرساخت های دیجیتال در کشور، اضافه کرد: ایجاد شبکه ارتباطی پهن باند و نسل پنج شبکه تلفن همراه، همچون اقدامات قابل تقدیر ایرانسل است و بانک ملت آمادگی دارد با گسترش همکاری دوجانبه با استفاده از این زیرساخت ارتباطی، خدماتی باکیفیت بیشتر از پیش به مشتریان بانک ملت و ایرانسل عرضه شود.

1402/06/14
11:54:51
5.0 / 5
335
تگهای خبر: اپل , خدمات , دیجیتال , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری