نرم افزار تدوین ویدئوهای واقعیت مجازی

نرم افزار تدوین ویدئوهای واقعیت مجازی

به گزارش وب كنفرانس امروزه تدوین فیلم با عنایت به وجود انبوهی از نرم افزارهای كامپیوتری كار دشواری نیست. اما تاكنون نرم افزاری برای تدوین فیلم های واقعیت مجازی عرضه نشده بود.



به گزارش وب كنفرانس به نقل از انگجت، تدوین فیلم های یادشده با عنایت به خصوصیت های خاص آنها نیاز به تجهیزات و امكانات بیشتری دارد و اولا باید دوربینی كه قادر به ضبط عكس ها و فیلم های واقعیت مجازی باشد، در دسترس باشد و ثانیا نرم افزار ویژه ای به منظور تدوین این نوع محتوا عرضه شده باشد.
شركت گوگل با عرضه نرم افزار VR۱۸۰ Creator به كاربران امكان داده تا فیلم ها و تصاویر واقعیت مجازی را به دلخواه خود تدوین و یك خروجی نهایی تهیه كنند.
این نرم افزار فعلا تنها با سیستم عامل های مك و لینوكس سازگاری دارد و تنها قابلیت تدوین فیلم ها و تصاویری را دارد كه با استفاده از دوربین های سازگار با فرمت VR۱۸۰ خود گوگل تهیه شده اند. یكی از مزایای این فرمت قابلیت مشاهده فیلم ها و تصاویر واقعیت مجازی به صورت دو بعدی است؛ امری كه تدوین آنها را تسهیل می كند.
بنابراین این نوع محتوا را هم با استفاده از هدست های واقعیت مجازی و هم با استفاده از كامپیوتر شخصی و حتی گوشی می توان مشاهده كرد.
نرم افزار گوگل قادر به تبدیل محتوای واقعیت مجازی به فرمت استاندارد هم هست تا بتوان آنها را با امكانات و جزئیات بیشتر با استفاده از نرم افزارهایی مانند ادوب پرمیر یا فاینال كات پرو تدوین كرد. بعد از آخر تدوین می توان محتوا را دوباره به فرمت VR۱۸۰ مبدل كرد و با دیگران به اشتراك گذاشت.
 

1397/03/27
19:12:55
5.0 / 5
5246
تگهای خبر: گوگل , رایانه , نرم افزار , گوشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری