درخواست هاشمی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست هاشمی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب كنفرانس: وزیر بهداشت ابراز امیدواری كرد كه در سال آتی و با كمك وزارت ارتباطات، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهای خوبی در حوزه سلامت داشته باشیم.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، دكتر سیدحسن هاشمی در جلسه با وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات كه امروز در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، درمورد جمع بندی جلسه و همكاری هایی كه در آینده بین وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: با عنایت به دلگرمی كه از جانب وزارت ارتباطات داده شد، امیدوارم جلساتی كه در سال آینده برگزار می نماییم، با سرعت بیشتری ادامه داشته و اقدامات ما در حوزه IT و خدمات الكترونیك در حوزه سلامت سامان بیشتری پیدا كند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینكه امیدوارم كه در دولت دوازدهم خدمات به صورت واقعی الكترونیك شود، تصریح كرد: از وزارت ارتباطات درخواست داریم، از جوانانی كه به نوشتن و ساختن اپلیكیشن ها مبادرت می ورزند، حمایت كند و آزادسازی توسط این وزارتخانه باشد، تا بازار كار و اشتغال و كسب درآمد برای آنها فراهم گردد، این حمایت از جانب ما شدنی نیست و مقاومت زیادی وجود دارد و این فرصت از مردم گرفته می گردد.

بنابر اعلام وبدا، هاشمی درباره اهمیت فناوری اطلاعات در حوزه سلامت خاطرنشان كرد: تمام دست اندركاران حوزه سلامت بر این باورند كه محال بود طرح تحول سلامت با موفقیت روبرو شود، بدون اینكه به فناوری اطلاعات رجوع داشته باشیم و محور اقدامات را با پایه آن بنا نماییم. مثلا در مورد ثبت بیماری ها، هزینه ها، سرویس دهی، بیمه و سایر اقدامات، گام اول IT و فناوری اطلاعات است و بیشترین فشار در سیستم در این بخش است.

وزیربهداشت اظهار داشت: امیدواریم سال ۹۷ با لطف خدا و كمك وزارت ارتباطات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبرهای خوبی در حوزه سلامت داشته باشیم.



1396/12/21
14:31:13
5.0 / 5
4736
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری