اپراتور دوم اعلام كرد

اتصال سیمكارت های TD-LTE بدون نیاز به مودم

اتصال سیمكارت های TD-LTE بدون نیاز به مودم

وب كنفرانس: سیمكارت های مختص مودم های اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل كه تا قبل از این تنها به همراه مودم های اینترنت ثابت ارائه می شد، بدون نیاز به خرید مودم TD-LTE عرضه می شود.


به گزارش وب كنفرانس به نقل از ایسنا، ایرانسل اعلام نمود متقاضیانی كه قصد تهیه سیمكارت های نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، می توانند «سیم كارت مختص مودم های اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه كنند. این سیمكارت ها در تمامی مودم های TD-LTE (با قابلیت پشتیبانی از باند فركانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز) قابل استفاده هستند و با استفاده از آنها، مشتركان می توانند در تمامی استانها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل استفاده كنند.
نمایندگی های مجاز منتخب، مراكز خدمات و در آینده، فروشگاه اینترنتی ایرانسل به آدرس shop.irancell.ir، این سیمكارت ها را ارائه می دهند. پوشش گسترده در مراكز استانها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امكان استفاده از بسته هایی با حجم های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیم كارت های اینترنت همراه، همچون مزایای این سیمكارت ها به شمار می روند.
قیمت سیمكارت های مختص مودم های اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، ۲۴۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است و بسته های اینترنت ۲۴، ۴۰ و ۸۰ گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت های ۴۶، ۷۰ و ۱۱۷ هزار تومان بعنوان بسته های اولیه معرفی شده اند.
ایرانسل برای اولین بار در ایران، مردادماه سال ۱۳۹۵، شبكه اینترنت ثابت پهن باند یا TD-LTE را از شهر مشهد بطور همزمان در ۲۵ استان ایران راه اندازی نمود و تابحال این خدمت در ۱۵۹ شهر ارائه شده است.
علاوه بر TD-LTE، سایر فناوری های اینترنت ثابت موجود، مانند ADSL، به سبب مشكلاتی همچون سرعت پایین، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، نیاز به ظرفیت خالی در مركز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امكان جابجایی و محدود به مكان خاص، بطور كامل پاسخگوی نیاز كاربران و مشتركان امروزی نیستند. این در حالیست كه سرویس TD-LTE، با دارا بودن خاصیت هایی همچون قابلیت استفاده در مكان های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای كاربر همراه دارد.
مشتركانی كه قصد استفاده از اینترنت پرسرعت ثابت نسل ۴ (TD-LTE) را دارند، می توانند بوسیله وب سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir مناطق تحت پوشش این شبكه را بررسی نمایند.




منبع:

1398/11/21
23:26:46
5.0 / 5
4177
تگهای خبر: اینترنت , پشتیبان , تجربه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری