كرونا هم جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت

كرونا هم جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت

وب کنفرانس: باوجود انتشار ویروس کرونا، رکود خیلی از صنایع و خانه نشینی الزامی میلیاردها نفر در جهان، صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین نسبت به سال 2020 رشدی 12 درصدی داشت.



به گزارش وب کنفرانس به نقل از سی ان بی سی، بررسی دفتر تعاملی تبلیغات و مؤسسه پی دبلیو سی نشان میدهد بعد از یک کاهش مختصر در صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین در ابتدای سال ۲۰۲۰، این رقم بطور کلی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ رشدی ۱۲.۲ درصدی داشته است.
کل رقم صرف شده برای تبلیغات آنلاین در آمریکا در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۳۹.۸ میلیارد دلار بوده است. در عین حال رشد صرف بودجه در این بازار در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ برابر با ۱۵.۹ درصد بوده است.
بخش عمده تبلیغات سال ۲۰۲۰ مربوط به خدمات تلویزیون های اینترنتی و خدمات استریم، خرید آنلاین و خدمات تحویل کالا و خدمات در منزل بوده است.
مانند سالهای قبل، بخش زیادی از درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین به ده شرکت برتر فعال در این عرصه رسیده است. این ده شرکت ۷۸.۱ درصد از این بازار را در اختیار داشته اند و درآمد آنها بیش از ۱۰۹ میلیارد دلار بوده است. این سهم در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ به ترتیب برابر با ۷۶.۶ و ۷۵.۹ درصد بوده است. شرکت های ردیف ۱۱ تا ۲۵ فعال در این بازار ۶.۲ درصد از این بازار و بقیه شرکتها ۱۵.۷ درصد از آنرا در اختیار داشته اند. همچون این شرکت های برتر می توان به گوگل، فیسبوک و آمازون اشاره نمود.


منبع:

1400/01/20
22:48:06
5.0 / 5
1000
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری