خصوصیت های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا

خصوصیت های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا

به گزارش وب كنفرانس امروزه هرفردی جهت انجام امور روزانه، به ارتباط اینترنتی نیاز دارد چون تقریباً هیچ كاری بدون اینترنت به نتیجه نمی رسد از سرگرمی تا خرید، كار و ارتباط؛ اینترنت همه چیز را به هم متصل كرده است.



به گزارش وب كنفرانس به نقل از مهر، عرضه دهنده خدمات اینترنتی پلی است بین مشترك و اینترنت. بدون یك عرضه دهنده ی خدمات اینترنتی خوب، تجربه ی استفاده از اینترنت برای افراد می تواند ناامیدكننده و برای كسب وكارها می تواند مساوی با مختل شدن كار و عدم سودهی همراه باشد.
برای هر كسب وكاری كه به سرویس اینترنت با كیفیت نیاز دارد، ضروری می باشد، پیش از انتخاب عرضه دهنده ی خدمات اینترنتی پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد. شركت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات دركشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمركز بر عرضه ی سرویس پهنای باند اینترنت به شركت ها و سازمان ها، نیاز انواع صنایع را بررسی نموده و توانسته طی بیشتر از هفده سال، سازمانهای گوناگونی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره مند سازد.
رسپینا هم اكنون بزرگترین عرضه دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان ها در كشور است كه به بیشتر از ۴۵۰۰ سازمان در ۶۰ صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خویش را ارئه می دهد.
۱- سرعت
با روند پیشرفت فناوری امروز، اگر كسب وكارها از اینترنت سریع استفاده نكنند، اجازه می دهند كه فرصت های رسیدن به اهداف كسب وكار از دست بروند. سرویس اینترنت با سرعت بالا برای كسب وكارها یك نیاز حیاتی می باشد كه اجازه می دهد كسب وكار به صورت مؤثر عمل كند و روش های ارتباطاتی خویش را ارتقا بخشد. رسپینا سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی خویش را به سازمان ها و شركت هایی كه احتیاج به اینترنت با سرعت بالا دارند، عرضه می دهد. كسب وكارها با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می توانند به صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند و از نتایج آن بهره مند شوند.
۲- پایداری
مقدار زیادی از اعتبار برند به پایداری سرویس اینترنت آن بستگی دارد. ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتریان تنها با همیشه در دسترس بودن كسب وكار قابل دستیابی است. رسپینا عرضه ی قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری بسیار بالا، اینترنت پرظرفیت و پایدار را در اختیار كسب وكارها قرار می دهد.
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بستری مطمئن جهت پردازش و انتقال اطلاعات با میزان پایداری ۹۹.۹% در مركز داده اصلی شركت خویش را تضمین می نماید.
۳- پشتیبانی
داشتن پشتیبانی فنی همه نگرانی های یك كسب وكار كه مربوط به سرویس اینترنتی می شود را می كاهد. رسپینا با هدف تكریم مشتركین خود و تضمین كیفیت در عرضه سرویس، بعد از عقد قرارداد نماینده ی مشترك در محل شركت رسپینا را به او معرفی خواهد كرد، نماینده یا پشتیبان موظف است همواره وضعیت سرویس مشترك را كنترل و مشكلات احتمالی یا پیش آمده را در اسرع وقت پیگیری و حل كند.
۴- پوشش دهی
ارائه دهندگان سرویس اینترنت معمولاً قادر به پوشش دهی كل مناطق جغرافیایی نیستند. قبل از انتخاب تأمین كننده ی سرویس اینترنت می بایست بررسی های لازم صورت گیرد. رسپینا با دارا بودن مجوز FCP و ۲۴۰ پاپ سایت، ۵ شعبه و تعداد بسیاری نماینده قادر به پوشش دهی كل كشور است.
۵- تأمین امنیت
تهدیدهای امنیتی چالشی ادامه دار برای متخصصان IT و مصرف كنندگان اینترنت است. رسپینا با استفاده از تجهیزات مخصوص، تمامی مشتركین خویش را از نفوذ ویروس ها، ورم ها و اسپم ها محفوظ نگاه می دارد و همینطور با اعمال بروزترین و كارآمدترین راهكارهای امنیتی جهت حفظ و صیانت از حریم كاربران با پیروی از اصول Onion Defense اقدام نموده است. رسپینا با به كارگیری سوئیچ های لایه ی ۳ و فایروال های سخت افزاری در لایه های Distribution و Access گام مهمی در تأمین امنیت مشتركین خود برداشته است.
۶- انعطاف پذیری
بهره گیری از دانش نوین و عرضه ی سرویس مبتنی بر فناوری های جدید جهت تضمین عرضه ی سرویس اینترنت با كیفیت برای كسب وكارها بسیار ضروری می باشد. تیم فنی رسپینا با نظارت مستقیم واحد تضمین كیفیت همواره مشغول آنالیز نیازهای فنی كسب وكارها است. به روز نگه داشتن دانش پرسنل فنی و غیر فنی از راه دوره های آموزشی همواره در جریان است. همكاران سپینا با تسلط بر روزآمدترین روندهای فناوری های موجود، همواره مشغول عرضه ی راهكارهای نوین برای حل مشكلات مشتركین اند. تعهد در عرضه ی خدمات باكیفیت و مورد احتیاج مشتركین، از مهم ترین مؤلفه های فرهنگ رسپیناست.
روشن است كه انتخاب عرضه كننده خدمات اینترنتی كاری سخت و تخصصی است. با این وجود، رسپینا تلاش می كند كه خدمات عالی و قابل اطمینان به مشتریان خود عرضه نماید.
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و همینطور VPLS شركت ارتباطات زیرساخت برای مشتركین قابل دسترس است. همینطور نگرشی نوین در فرایند نصب و راه اندازی و طرح لایه بندی نیروهای مركز عملیات و مركز فروش بر مبنای مدل سه لایه ای برای پشتیبانی از حقوق مشتركین سرویس پهنای باند اختصاصی را به سرویس اینترنت متمایزی برای شركت ها و سازمان ها تبدیل نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا به سایت این شركت و یا با شماره تلفن ۹۱۰۷۰۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

1398/06/07
14:20:50
5.0 / 5
4268
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , پشتیبان , تجربه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
WebMeet

webmeet.ir - حقوق مادی و معنوی سایت وب كنفرانس محفوظ است

وب كنفرانس

کنفرانس تحت وب و چت تصویری